A lovely keepsake that will outlast the day

下午3:48:00 Ishiha 0 Comments

好多JMs 都愛用bird nest 做wedding theme
我找到一個好可愛用bird nest做既boutonniere

對於我來講, 做這個好複雜
而我想diy既Starry, Starry Nights Boutonniere 係簡單
又可以配合我的wedding顏色主題
 

其實我開始找這些材料已有好幾個月了
還未找到想要既材料
又因為CNY既關係........
賣花材既地方全部擺哂紅噹噹既賀年花
如果再找唔到的話, 又要放棄這項diy item了

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...