22 (9月啦!)

下午6:20:00 Ishiha 0 Comments

今日便正式踏入9月了
個個學生都懷著開心的心情開學 {因為唔駛再係屋企悶}
但對於我來講好快就到我的大考驗呢!!
睇睇To-do-list仍有一大串tasks未做!!

昨日收到神父電話: cfm 行禮用的booklet
我沒有等神父回覆
已經做好了一個特別為行church用的 ceremony template
但經小吉子一看
就覺得我自己一人未必應付到 {他也忙做video呢!!}
因為要不停的界紙, 界邊, 界多張!!
又怕printer jam紙
要做好一份可能要我用上大半日時間
所以我都係放棄了~~~

今日好努力的不停的改呀改
終於完成!!
很多時一本精美的booklet也要用上5張紙!!
而期間我做的template, 也盡量以環保為大原則
我相信到印的張數不會太多 {我不打算source其他公司印}
待明天print out吧!!

期間我也有參考過好多的programme template, inspiration from marthastewart.com
                           paper fan                                                Bow Programs
 

                         Ribbon binding                                          Luggate tags

                    Whimsical Programs                                        Warm pockets

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...