10

下午6:26:00 Ishiha 0 Comments

今晚去左 final fitting @ Classic Tina
因為今晚 Tina 忙著招呼兩位新客
唔知係咪tina好忙的關係
有少少火氣, 搞到佢既2位左右手唔敢過去幫手呢!!
Tina仲不停叫 Sue & 另一位staff 過去幫手
佢地聽到都冇成個人過去幫
只係拎完0野比tina, 好快又過返來幫我 fitting
我真係好彩, 有兩位幫我!!

今次去既目的
除了final fitting之外
我仲要將件The ONE for Church Ceremony特大拖尾婚紗 (6尺長)換款呢!!  
試左兩件, 勁開心呵!!
因為換左件好多Details, 又有ribbon
前後都有好多釘工, 後有lace 的WG行church呢!!
再加埋一個釘左swaroski水晶既簡單long veil, 正~~~
真係要多謝 Sue....拎件咁靚既wg比我試
當然我唔駛諗就轉鬼左呢個款啦!!

跟住我再fit埋其他3件gowns (都 fit左成1 1/2 hrs架)
為左唔想d衫咁快曝光
今次睇住我個肥厚大肉背先啦!! hahaha
之後伴娘及小吉子到埗
揀埋伴娘裙 & 男禮
全部搞掂!!

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...