Bridemaid's Gathering @ Amici

下午6:47:00 Ishiha 0 Comments

昨晚約左姊妹團出來Gathering
今次目的係傾下當日rundown
順道約出來見見面及拎姊妹裙比各位姊妹
其中一位姊妹suggest 試試呢間Amici
食物味道唔錯 {因為我地係咁不停講,我都唔記得影相呢}
而且坐得好舒服呢!!
我們一行五人約好1930 meet
一邊食一邊傾
等我可以係安排rundown及分工上面有多d idea去plan
真係好多謝佢地幾位既意見呢!!
大家一致提議我將送客套EG係開始時穿來影下相先, 唔好浪費件靚衫嗎~~
她們更提議我訂個wedding cake又可以影相, 又有得食!!
當然我係全部接受佢地既意見, to be followed 各項idea先.

講到咁上下, 大家仲傾埋當日玩既遊戲
呢個時候, 係大家最最最雀躍
當然啦!! 我都係呢!! 超級期待呢....hahaha
睇下到時小吉子及兄弟班點樣激戰先得!!

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...