27

下午6:15:00 Ishiha 0 Comments

LAST 27 DAYS TO GO
大約一個多月前
有日同mm一起行Sogo
mm一心諗住買套porcelain給我做嫁妝
{我完全唔係一位出得廳堂, 入得廚房的人}
點解都要買呢??
不過mm一番好意
mm仲同我講要買一套12人的SET呢??
真係咁多?? 邊有一次過有12人去我屋企開餐呢??
於是我睇左幾間唔同的porcelain之後
已有明確決定

對於一位無飯主婦的我來說
用什麼餐具也沒有太大問題 {選擇刀叉, 我是會比較講究}
可能我婚後大多數會返娘家食飯多
冇飯開的時候, 最多都係食個麵便算
係經濟大原則之下
又唔想mm用咁多$$
我就買了一套 Royal Porcelain
本住有得用就可以了
今次唔太講究啦!!
mm問我點解會揀隻咁普通既款
算吧!! 雖然我很愛英式系列porcelain
但放入新居用, 在不太英式既家居環境襯托下
不如買warm & causal 系列吧!!
另mm始終覺得一set得咁少
唔多夠喉, 再加添了茶杯碟/醬油碟....etc
因為太重的關係
今日叫左Sogo送貨過啦!!

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...