Productive的一天

下午2:21:00 Ishiha 0 Comments

今日放假
冇諗過自己會咁早起左身!!
係屋企blog左一陣
我同小吉子先cc然出街吃lunch
坐車期間
估唔到小吉子仲提返我轉頭
{平時係我提佢多過我呢!! 今次我真係趺哂分}
今日要去沙田婚姻註冊署拎返婚姻登記官証明書, 俗稱:「教堂紙」。

太早既原故, 金都都未開門! 我們先到了花園街買左個禮金盒 

之後到了旺角睇燈 {其實琴日都去過Morrison hill road一帶睇過}
一去到我地兩人就被一間專買意大利水晶燈舖吸引左呢!!

d燈同價錢仲好成正比呢!! 唔怪之得間舖咁大間啦!!
我同小吉子心大
心細既時候
我好冷靜咁諗: 冇理由睇第一間就被人吸乾先走得架!
最後我都係stop左小吉子!! 諗住睇多幾間先決定啦!!
之後去睇多幾間問多d資料
發現台灣出既燈都唔平!! 都要動輒$2000多.
那不如買返靚靚既意大利水晶燈吧!! 呢家仲有半價, 好吸引

睇一睇時間, 也差不多1500
我同小吉子決定趕去沙田取教堂紙先再決定
順利取過教堂紙後
再去埋沙田中央廣場睇埋做緊summer sale既ulfers, Giormani, home design及名x軒 sofa
不過都仲未有決定買邊款sofa之際, 我地都係決定折返去旺角買燈
haha!!! 大家都係敵不過魔鬼的誘惑
最後買左兩盞燈 {大廳 x1 +書房 x1} 係差唔多同類型唔同款
好開心呢~~~~

返到屋企
mm同我講今日已經訂好了女家回禮
仲買左個雙喜盤, 用來放大發糕點回禮給男家.  靚d呵!!
真係估唔到mm咁醒!!
 超讚!! 咁細既細節都諗埋~

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...