俏佳人/唯美主義/PICASSO/RED WEDDING

下午12:26:00 Ishiha 0 Comments


總結一下我上星期去睇衫既comment.  這個星期我睇左俏佳人,唯美主義, picasso & red wedding.

俏佳人: 

d gown 好grand, 好modern.  好靚, 好閃.  young line又有, 成熟既系列都有.  不過就唔係好玩款那些.  感覺唔錯.  service好好, 有相簿之如, staff都有show實物我睇.  package是有的, 但係價錢就比一般尖沙咀那些貴.  $500/5套free trial.

   價錢指數: $$$$

唯美主義: 

佢地既衫都靚, 但係沒有俏佳人既grand, 好modern既感覺.  好閃既衫都有好多.  不過serve我那個sale d語氣就唔多好啦.  佢都有show實物我睇, 但係唔多願意講.  之後我睇返esdlife既comment, 原來serve我那位sale係全店最差那個......impression即刻跌哂watt啦.  $500 free trial, 唔記得幾多件了. 

  價錢指數: $$$


Picasso:

點 解會識呢間店, 係因為好多新人都找他們影bd相同埋係到租衫的.  首先講wg~有我想要既style, elegant同埋lace位都出.  service都好好, 個staff有比實物我睇同叫我拼上身看鏡.  至於eg, 就比較少款.  我都係睇相簿的, 因為picasso有個store room係另一大廈存衫的.  free trial $30/gown; $100/3 gowns.  

 價錢指數:$$

Red Wedding:

係一位jm介紹的, 而我係7月expo都有行過見到.  我上到去, 都係睇相簿, sales冇比實物我睇.  bf話呢間d衫都唔錯.  但係我個人覺得eg唔係好多我想要既style.  

 價錢指數: $$

註: $$$$$ 係最貴.
 

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...