大禮之後炸人

下午5:48:00 Ishiha 0 Comments

自從幾日前過完大禮之後
一直都很忙碌
要忙著結婚及新居籌備工作
又要開始炸人....
星期五放左工之後
第一時間就去左同Decoration公司傾當日wedding佈置
好開心認識到venus, 她人好好.
而且她給予我唔同既idea去做wedding佈置e.g. 用唔同布料出來的效果
我們一路傾, 她一邊起圖.
傾談中她已知道我們的喜好.
最後, 我地都傾左2個小時
把所有大小項目confirm哂!! 
希望當日做起出來的效果會令我地更加滿意
傾完decor之後, 我同小吉子去左Lane Crawford睇鞋!!
有d款做緊final sale, 好抵買.
最後買左呢對結婚鞋.....估唔到小吉子買鞋係易過我買好多.
因為我仲未揀到對靚鞋於結婚當日穿呢!!
買完鞋, 仲約左house designer睇屋改埋所有草圖就可以動工啦.

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...