鴛鴦帖

下午2:23:00 Ishiha 0 Comments

開始訂酒席的時候
已經即刻問左經理酒店提供的帖樣本係點樣
一問之下係冇得揀
只得一款
心諗不如唔好提供好過啦??
都係自己出去印罷

當時經理見我問得咁驚訝
他就即刻拎個樣本給我看看
仲話好ok架!!
點知!!
係一對大"鴛鴦"
heehee
heehee
咁夾呀??
我地兩個姓氏剛好就是"鴛鴦"
真係合哂何車呢!!

上星期已經去左酒店refer的印帖店對稿ed
對好後職員同我講要三星期起貨
那就剛剛好係過大禮前搞掂哂

點知
今晚收到印帖店電話
今日可以去取貨啦!!
WOW~~真係厲害!!
一個星期多D就完成哂所有procedure!!
而咁巧合我地又係那兒睇緊門鎖
於是我同小吉子順道去拎埋帖返屋企
返到屋企我第一時間給pp & mm睇
我問pp張帖點呀??
pp話d字好似有d淺色呵!!
mm搶住同我回應: 邊度係呀?? 咁sharp你都睇唔到??
我咁遠都睇到呀!! {當時我mm係枱面食生果, pp坐係sofa}
於是pp再問: 對左稿未架??? 有冇錯字架???
我mm聽到又即刻搶住幫我答: 阿女梗係對哂先拎d帖返來啦!!
你係咪見到張帖開心到不得了, 睇錯哂呀??
其實他們兩個沒有給予任何comment
即係PASS啦!!
呵~~~又搞掂一樣!!
接下來也要準備過大禮物品啦!!

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...