禮成-100篇

下午5:41:00 Ishiha 0 Comments

今日係好特別的一天
除左今日係大吉日過大禮
也是我同小吉子大婚進入倒數兩個月
寫0下寫0下, 唔經唔覺呢個鴛鴦譜寫到第100篇
三件喜事膂來!! HeeHee.....真係可喜可賀

今日一早我要起身幫手過大禮事宜: 綁紅繩, 入利是, 仲要擺陣呢!!
真係幾忙!! 上回mm買左個靚"囍"盤, 係諗住今日大派用場的!! 
 綁紅繩 咁大個女都未試過擺陣!! 
 等我獻出第一次先~~
一早mm去左拎d回禮糕點返來, 我咪負責係度擺陣囉!!
睇下我擺得幾靚!! 好似好PRO咁擺得靚靚!!
擺陣ing 吉時到~~~小吉子既親友團到啦!! 但係小吉子人係樓下等侯
估唔到小吉子咁proper!! 真係唔入屋, 唔見我呵~~~
嘩!!! 原來過大禮清簡極都有咁多禮品拎來
我屋企成張餐枱都唔夠擺呢!! 剩係兩籃大果籃已經用左半張枱放啦!!
因為人太多既關係, 又要招呼親友, 所以我未能影成個過程!!
其實今日一早mm太忙趺親!!! 好彩佢冇咩大外.....
如果唔係我真係過意唔去呢~~

仲有仲有.....估唔到
剛才收到99電話: 99讚mm買的回禮糕好好食好靚好新鮮!!
仲要讚埋d 生果又大又靚呢!! hahaha

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...