出門酒店 site visit

下午4:05:00 Ishiha 0 Comments

今日約左酒店Sales睇出門套房, 但係Sales突然間有meeting要開
而約好那位sales小姐又沒有留低message pass比其他同事
我去到打比佢地先知, 我仲等左超過15分鐘
最後都係由另一位sales小姐帶我同小吉子上酒店睇
睇完既時候, 又收到sales小姐來電道歉!! {咁我都係來睇睇, 又唔駛要道歉咁嚴重的}
呢間係普遍既海景房, 看出去只有partially seaview. size只有270呎!! 真係細左d呢.
Harbour Plaza Metropolis: Some room are overlooking the highway and the harbour.

而我想book0個間係superior one-bed suite, 有埋kitchen & living room, 大約540呎.  以中環及灣仔景色為主.  Upgrade都唔貴呢!! 我相信一定會book at least 一晚的了!!  photo source from tripadvisor
再問埋成間酒店咪係呢間suite最大, 我唔知點解只得540呎一個size囉?! 咁少??
Harbour Plaza Metropolis: Loung/Dining Room
Harbour Plaza Metropolis: Kitchen
Harbour Plaza Metropolis: Bedroom
不過我仲未book!! 因為唔知book一晚好定兩晚好呢??

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...