特別報告

下午7:07:00 Ishiha 0 Comments

最近在忙著好多事情
搞裝修...買電器...訂機票...收樓
但係我咁忙
我都唔覺得自己有瘦過!!
秤下又唔見自己磅數輕左
how come??
________________________________________________________
前兩日收到小吉子發出既特別報告
~佢要轉工呀!!~
轉左工之後點可以即刻攞成3個星期假呢??

:
:
:
:
所以我地既honeymoon要延期到下年了!!
好彩我未買機票
好彩我地剛開始plan行程
好彩我未book酒店
好彩我未比$$
驚訝中總算叫做有d好彩

雖然我有d唔開心 {因為我請哂3星期假期}
但我覺得總要支持身邊那個人
特別係與你共枕那個人
要知道互相支持係好緊要

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...