The ONE for Church Ceremony

下午12:41:00 Ishiha 0 Comments

唔好等大家留哂口水啦
 既然大家希望見到我件wedding gown真身
所以我都係決定Post埋比大家睇睇啦!!

點解之前我唔諗住Post出來
係因為那天影既相我唔係太滿意
所以一直都唔打算咁快post
再等下次fitting既時候先一次過post的

試衫終回裡我提過因為我要行church既關係
最後我係揀左兩件WG+兩件EG
現post上其中一件WG比大家睇睇
呢件係超長拖尾
諗住行church時穿

本身我皮膚係比較白皙
所以Tina建議我穿超雪白既婚紗
上半身有Lace加少少銀線釘工
裙腳有哂Lace邊做襯托
後面係用交叉帶繩索
我穿起之後


陪我既試衫兵團一致認為呢件WG
我穿出了"THE ONE"既味道
那一刻我自己真係未feel到

仲有Tina話呢件gown特別之處係有光反射
白色藍底效果

我相信試衫0個一刻我係睇唔到既
唔知大家見唔見到呢???

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...