尋找Lily of Valley

下午4:27:00 Ishiha 0 Comments

呢個星期放大假
豬流感又無端端爆發
令到我原先plan哂既旅行都要改期
但我都會如期明天到台灣玩玩幾天

就係放假冇0野做我就周圍去
努力繼續尋找我的Lily of the Valley 
但要找它真的不容易哩
最後終於比我找到啦!!

今日下午先去到羅湖火車站
到了丹桂軒飲茶
原來丹桂軒直入有一部lift可以落到去巴士站
見到102號巴士可直到帝豪酒店下車
不到20分鐘便到了
 ~~~heehee~~~
到左就開始我既深圳荀崗尋寶之旅啦
詳情請看以下bus link:


 第一站我又去返荀崗文具批發及百合隆

今次目的只有一個: 就係要找絲花Lily of Valley!!!
其實上年年尾去過一轉入貨 笋崗文具批發之買買買~

不過行過唔入去, 又怕後悔
最終都係買左少少0野就走啦!!
不過我都留左係呢2間批發中心有成3個鐘呢!!
幫人買仲多過我自己買呢!!
買左d絲花, 囍燭, 囍剪紙及包羅萬有封呢!!!
到左今日既重要行程
睇上面既map都係一條街之隔
所以行左大概10分鐘左右就到啦
不過target唔係A, 而係B期
太陽報都有報導過的 




那裡只有兩層
有好多杯杯碟碟買
同埋有好多高質素既絲花及花卉設計批發呢!!
最後我到了第二層某間花店買到我的最愛啦!!
唔係膠做的Lily of Valley
而係用布做既鈴蘭

不過好可惜冇貨, 只係買左9株
期間都見到幾款唔同既鈴蘭, 但係我想一致d
都係冇買到啦!!
而且價錢好平好平
平到笑呀!!
因為時間唔夠
所以好快買左4個字就走啦!! {都係怪我係荀崗文具買得太耐啦}
我仲買埋我一直找唔到既毛毛 (見上圖)
原來唔同舖都會唔同價錢
所以最好都係去格格價先買

今次去到仲比我地買到
都係有勞小吉子做資料搜集


source: http://sz.focus.cn/materialsview/540738.html

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...