試衫終回

下午12:40:00 Ishiha 0 Comments

上回講到 試衫前傳
只係試左兩件揀左一件
琴日去玩多一轉
我仲係試衫前去左食一個好rich好full既 Yamm buffet

今次我試衫叫左mm, 小吉子, 美少女x2 +細佬+妹
約了tina 2030試衫
點知玩到最後2300先捨得走
幫我試衫既人有成3位: tina, 妹妹仔(tina's relative)同埋印印

我地早左15 min 到達
點知有客人試緊
Tina見到我, 出來門口叫我等多一陣
同我講話試完呢套就可以的了
小吉子開始有點嬲
話說小吉子前幾日諗住拎假陪我試第一次衫
我叫左小吉子放工過來就可以啦!! 唔駛特別拎假啦
點知fit我既衫係哂tina's home
tina叫我過多幾日來試多幾件
於是我好快試完就走左啦!!
小吉子放工趕過來一件都睇唔到就打道回府
小吉子覺得今次又要等, 唔係呀?!


其實對面舖已經開左
可以用來fitting
但係tina想我係大舖那邊試
於是就開門叫我地坐住係細舖先
坐左10min都仲未得
我就不停地睇下其他衫
仲見到wo那件靚靚eg呢!!
當然一睇就知自己著唔到
因為dr. wo真係超fit呢~~

睇睇下再問妹妹仔同埋印印可唔可以係呢邊試左mm衫
佢地即刻二話不說拎左d mm衫過來呢邊
mm試了兩件
佢始終最鍾意粉紅色超閃那條escada
但係呢件會突左mm個大肥dum
所以mm衫都係hold住先
睇下仲有冇出面揀下再決定係唔係classic租埋

好啦!! 講返我試衫先
今次tina預留左幾件靚衫比我
我自己都幾滿意
但係大家覺得我唔係太carry到
有一件閃位太突出我膊頭位置
有件顏色好特別既綠色
但係太淺影相唔出
最後我只係tina's choice入面揀到一件
跟住再試埋其他幾款
最後揀埋一件紅色

再試埋wg
上次只有我mm陪我去試
因為行church既原故
tina留了一件超全雪白色大拖尾比我試
呢件gown特別係一有光反射會有少少藍底效果
妹妹仔同埋印印幫我加左個lace veil
一出來個個讚過不停
收到wow wow wow wow wow
比我上次試那件plain full lace gown仲高質素呢!!

最後我係揀左要兩件wg+兩件eg
為左保持神秘感
今次冇post到我試衫既真身相出來
只係post左d我揀左衫既顏色
等大家期待下

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...