試衫前傳

下午12:38:00 Ishiha 0 Comments

萬眾期待已久的試衫篇
終於出場啦!!!
 haha
今日好開心去左classic到玩呢!!
其實我上兩個月先去過classic見過tina
(朋友big day找了tina幫手, 所以我又去埋)
不過今日時間唔夠
d gowns又唔係店內
再加上佢有客walk in
所以過幾天我會再去多次揀衫
今日只係試左2件wedding gown先!!
其中有一件我都好滿意
但係我都想試埋其他先一次過cfm
我冇減到肥去classic試衫呢
(我同tina講佢既衫一定會著到我瘦既)
上年我join既時候
tina叫我減5lbs
而我之前真的瘦了
但自生日後不停的吃喝玩樂又打回原型

之前tina都覺得呢件gown我未必carry到
但係佢知我想試下件full lace gown
點知試完佢都覺得有wow一聲既感覺
本來件gown只係得full lace
沒有腰帶及蝴蝶結
多得tina位得力助手搞到我靚靚又瘦呢

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...