倒數5個月

下午5:34:00 Ishiha 0 Comments

仲有5個月呢!! 好快, 好快~~
數返上次倒數六個月那天
剛好出席了Connie's wedding
見到她既婚禮相當完美及成功
自己不知不覺開始有點擔心自己既進度

事隔一個月, 我睇返六個月既to-do-task list
原來係超額完成
真係要獎勵一下, HAHAHA
呢家開始度下rundown同semi finalize個budget list呢~~~~

因為我過大禮既日子係特別早,  同正日921係有成兩個月gap
{原因要避開農曆7月}等大家有定心理準備先~~~
所以我4月頭開始發放結婚消息比公司同事知道
他們一一恭喜我呢~~~原來別人恭喜我既時候, 係有唔同既感覺!!!
特別係一大班人走過來同你講Congratulations!!
跟住大家heeheehaha一輪係好warm架!!!
唔知大家有冇同感呢??

不過我發放開心new既同時
有d同事收到兩天前既一個"號外" ~~{係主角}
我相信沒有太多同事會估我離開呢個共事了7年多既department
{大家聽完都in shock, 特別係要好既friend友}
其實我收到信那一天晚上, *高層們永遠係最早知*
其中一位高層問我: 點解會轉去另一個department? 
第二日早上, 另一高層又再問我: 點解走?!
我同兩位講完之後佢地好明白我!! 也支持我!!
但願我身體上沒有出現毛病, 我定必會選擇留低

為左自己身體著想, 真係要暫別一段時間~~~
要好好休息下!!


0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...