PreWedding Pic Preview

下午3:57:00 Ishiha 0 Comments

今日photographer joanne sent左email給我,
叫我睇睇pre wedding pic preview.
所以就上佢個blog睇啦....
雖然只做了幾張, 但也不錯呵.....
那天天氣好好又有點曬,
大家唔好以為小吉子笑到見牙唔見眼
其實係佢一見光對眼就即合埋~~~唉!!
估唔到男人的弱點原來係咁易就捉到~~~haha

我用緊自己diy既長頭紗, 不過效果睇唔清楚呢!!
當日影相既攝影師都有讚我做既頭紗好靚, 而且闊度剛好!!
因為佢地講出面做既頭紗價錢唔平之如仲好窄呢~~~

當日既路線圖, 係joanne prepare給我們的. 

之前我只via email與她溝通我想影d沙灘既相

最後就到了馬鞍山公園+烏溪沙石灘+烏溪沙沙灘影相

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...