冠南華^_^之行

下午1:51:00 Ishiha 0 Comments

琴日食到飽飽 (tea buffet), 到了對面街冠南華同dd & mm去睇下d褂~~~
mm說當年佢穿那套傳統褂都係出自老字號冠南華
估唔到我同mm一入去, mm即刻問人有冇d比較新潮既褂睇下~~~
下?? 我有冇聽錯呀?? 冠南華呵!!!
我都估唔到mm會問d咁既問題, 真係考staff既反應啦~~~

staff就推介這款給我-->
唔知係咪我mm真係嚇親個位staff姐姐!!!
見冠南華DISPLAYD褂已經好靚, D 手工又好.  唔知著上身會點呢??
個staff叫我下次過來試唔同款&顏色既褂先知道邊款最適合自己
其實我一心同家人來睇d傳統褂,  諗住睇下同埋聽下佢地既意見, 始終老人家唔係太接受潮褂
點知........
mm & dd傳統褂/潮褂都冇所謂, 我自己鍾意就得......
出門口之前, mm指住呢套茶杯話幾靚!!
我仲問mm怕唔怕入面個杯係黑色呢~~~mm話冇所謂呵!!
又估唔到我家人原來真係幾新潮呵!!! haha
好滿足又開心的一天呢~~~

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...