08新年北非突尼西亞遊

下午5:06:00 Ishiha 0 Comments


我終於可以係 x'mas & new year放假啦今年我就特別去左一個好少人去既地方玩玩~~突尼西亞.  

玩了8, 真係 out of my expectation!! 起初我諗呢個地方都未開發, 應該好落後. 連我屋企人都擔心我唔知去左個危險地方玩. 點知原來唔係, 而且好多歐洲人去呢~ 真係大鄉里其實tunis好靚, 好天然!  因為tunis係地中海旁, 所以富有濃厚地中海既特色&風格. 我帶來既8GB memory card全部用哂, 實在太多靚景影


今次行程由北向南玩下去, 我的行程如下:
1st day: 坐零晨機出發, 中午便到Tunis~Bardo Museum~Medina (UNESCO)
2nd day: Tunis~Carthage(UNESCO)~Sidi Bou Said~Sousse~Port Kantaoui
3rd day: Sousse~Kairouan (UNESCO)~Sbeitla~Tozeur
4th day: Tozeur~4WD Excursion~Chebika~Tamerza~Mides
5th day: Tozeur~Chott El Jerid~Camel Ride on Sahara Desert~Matmata~Djerba
6th day: Djerba~El Jem~Hammamet
7th day: Hammamet~Cap Bon Tour~Kelibia~Kerkouane (UNESCO)~Nabeul
8th day: Hammamet~Tunis
9thday:
中午返港

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...