DIY Pre-Wedding Photo

下午4:00:00 Ishiha 0 Comments

小妹一d都唔識professional攝影師
之前做了好多preparation, 一心諗住找個freelance photographer影一輯
係esdlife search有關資料期間~~
收到一位freelance photographer想找幾對couples做model影相既email
內容說她想找一些合適既couples做samples, 唔包化妝
有興趣就send 合照給她揀選
我便問小吉子會唔會介意去影多輯diy pre wedding photo
原來他很錫我, 支持我去玩多次呢~~
真係要多謝小吉子 *因為佢唔係太鍾意影相*
於是我就膽操操+沒有怕被人將我倆合照合成變其他用途
便send了給joanne, 等她一個月後回覆
好好彩我們兩人被joanne揀中了, 並約了今日影多輯相.
至於化妝set頭方面, 真的要多謝阿兒免費幫我化妝...她是我在網內找既freelance化妝師
我真的不大知道給她化妝場地的燈光會那麼暗淡, 可能化出來既效果看不清. 真的不好意思呢!!
因為化妝要在一些好白&光既燈下進行, 化出來效果先會睇到.
而joanne影前也做了很多功課.  做了一張A4 sheet有哂佢想拍既pose同埋景
雖然影既shot只有20個, 當係香港影多輯diy pre wedding photos
(每個pose keep好耐, 唔同方位, 試下出來效果如何)
辛苦係因為由1300開始影到黃昏1800, 但真的很開心玩了一天
好期待joanne既相, 還要多謝assistant tony tsui.
他還給了我名片, 我去過他album睇, d 相好靚呢~~~
花絮sharing & my long veil:

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...