我的嫁妝

下午5:46:00 Ishiha 0 Comments

早陣子pp & mm買左鑽石比我做嫁妝
但係好似唔多夠
所以今日我走左去買嫁妝比自己,
一出去就大出血啦~~
諗住買來襯晚裝用的~~~
之前也有留意開ARTE MADRID& CARAT既款,
也有試戴過!!
雖然我比較喜歡Plain D 既款式.
但係一諗到自己big day,
"主腳"來的嗎~~~
太plain又唔係太好.  咁咪似去普通晚宴戴果d.
最後我買了呢條, 諗住bd之後可以用番.
少少plain又有d color石.  好閃~~~比個close up大家睇

再比大家一些references:
呢幾套都可以襯wedding gown, 感覺好elegant & 靚.
按這裡可在新視窗開啟原圖
不過呢套就好似誇張少少, 但都好靚~~~
按這裡可在新視窗開啟原圖

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...