大日子改期II

下午5:22:00 Ishiha 0 Comments

今日好唔開心, 又要改期.
今次是給了大訂後的第二次改期了
第一個師父擇左09年9月22日, 跟住又改了9月29日.
而我第一次去酒店改期的時候, 經理好心幫我查看我的日子,
他話我唔改還好, 為何要改??
我也照直答他: 師傅比錯了日子, 叫我立即去改期的.
經理也覺得離譜. 那時已經有點不安心, 但通勝未出也不敢不信.
唉~~

今日去了找我最想找既師父問聲,
佢幫我一check都唔敢讀出來.
原來9月29日係大凶日, 又沖哂我父母親, 又沖埋奶奶.
現在的我, 不停打電話改期.
好煩. 改完又改!!

之前那位揀日師父(位於黃大仙)是別人介紹
師父好串, 我也忍了他.
希望他可以擇到日子便算了.
他還對我說不用通勝都可以擇日的.

他真的很不負責任, 上次打來叫我改期時說算錯日子,
我已經忍氣吞聲!
已經給了他時辰八字, 怕他不知會對我們如何.

又安慰自己!!
好過到時候太遲, 要改日子也改不了.
真的沒想到, 第一位師父會這樣

現在總算安心, 起碼自己結婚不會影響家人
剛才不停打電話, 幸運的全部都改好了:

我相信今次一定可以confirm,
2009年9月21日是我的大日子.

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...