朋友之婚紗篇

下午12:31:00 Ishiha 0 Comments

昨日陪我朋友去了classic睇衫
很開心見到很多很多靚衫呀!!
其中發現一件Ruffled Collar with Lace Wedding Gown好靚
好似呢件款, 仲加了好多好多details的
This gown is from Monique Lhuillier

Monique's signature fit v-necked gown with a ruffle neckline and side button closure.
The gown features a delicate Chantilly lace.
我對眼不停的望呀望
我朋友也察覺到我這個舉動呢...haha

她想tailor made一件gown
原本她打算要一件好plain的shirt like gown
其實那件shirt like gown超級蝦人著的
但她喜歡也沒有辦法.

於是我叫她不如試一件好plain而沒有lace的gown
看看效果如何!!
不出所料, 係唔好睇的...
最終她揀了!!
是我由頭到尾也覺得好靚的Lace Wedding Gown再tailor made
HaHaHa~~~
很開心她找到了自己的wedding gown
而tina也對她好好, 給了她很多意見呢

之前我看見了這件褂, 也介紹了給她
但沒有相片的關係, 很難描述出來

今次帶了她去!!
她一眼看了,  已經很喜歡
還租了big day出門用
真的為她開心!!
我自己都諗緊要唔要呢款褂呢!!!

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...