333日之blog banner

下午5:21:00 Ishiha 0 Comments

數數距離自己既大日子, 仲有333日.
起初不停為big day改日子
(不是我的三心二意問題)
而我就不停係blog既wedding counter改
(真係不太方便, 搞到想知既朋友要計出來)
始終沒有一個好definite既日子post到出來比大家.
搞到我朋友/blogger也來問我何日是我的大日子
好了!!
我終於有機會係我既Blog banner內
加進我的big day
及裝飾一下成個blog了!!

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...