香港外拍景點推介

下午1:28:00 Ishiha 0 Comments

一位freelance photographer想找些couples免費影相作為develop 她的profolio, 我send 了一張生活照給她.   最近收到她的好消息, 我們2人入選了, 她會為我們影一輯生活照+pre wedding照片.
我們決定11月又去玩過順便影0下相.  未去影之前, 我也要做一次準備, 她也有叫我想想要拍的地點.  之前我只做了台灣既research, 從未找過任何資料關於香港外拍的景點.
以下是一些外拍景點作為我的references:
馬灣: 可以拍攝的景點較多,有舊村,碼頭,水上高架屋,好靚o既籬芭等,成個地方好有味道(仲有咸魚同曬緊o既海鹽味), 加上o係馬灣拍照時陽光係最好o既,相信d相應該會好靚!!!!

HKU: 不用我多講, 好多人會揀呢度影相.  多年前的電影玻璃之城, 都係度拍攝. 如果要入u hall影, 就要找hall maid簽名入去啦.

中環:  立法局, 必到 (日影同夜影都好靚!) , 電車 (起電車站等電車黎果陣影) ,  大會堂停車場最頂果層夜晚冇車架,可以上去影,影到ifc,hsbc,中銀;  天星碼頭行人隧道,  周圍d馬路(等有車行過果時影) , 仲有煤氣街同石板街. 唔使多講,呢度係最能表現香港國際大都會感覺o既地方,而且平時要影夜景真係無番咁上o下器材同技術都好難影得靚.
按這裡可在新視窗開啟原圖
南生圍&白泥: 有樹, 有水, 有木橋, 有屋, 有湖, 好大自然feel. 影淡水海式海景相可以到白泥.

城門水塘: 有大草原...又有水塘倒影可以拍. 比較特別,的有水浸白千層影(視乎季節) . 不過要申請permit.
按這裡可在新視窗開啟原圖
廸欣湖: 粉藍加白色o既小屋同湖境,個感覺真係好似去o左童話世界咁,呢度絕對係五個景點中最有純潔感o既地方.
大埔海濱公園: 可以影富田農場式花海, 都幾出名. 花海在西式花園附近,去完花海可以去附近的玫瑰園影。
火車博物館: 可以影d類似鐵達時式懷舊相.
黃金海岸: 有遊艇影.
赤柱/石澳+ 美利樓 + 軍人墳場: 沙灘景, 石景, 石澳有彩色屋影.
烏溪沙: 有西沙樹屋同木橋影相...係西沙茶座對面條村行入去就OK呢!! 不過好似要收費影木. http://www.fotop.net/nichestudio/mania
西九龍長廊: 如果怕去中環影相, 可以去呢度影相, 好靚呢. 黃昏去仲影到日落同埋對面海既高樓大廈.

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...