★場地怖置★

下午4:24:00 Ishiha 0 Comments

前幾天去了expo一行, 終於決定用邊間decoration公司了. 
最後book了lovely wedding design. 
又搞掂一樣啦. 
阿成真的很好人, 又有耐性咁show比我地睇佢地之前做過既decoration 相參考,
又不斷介紹d相入面既佈置特色, 同埋我見佢地既佈置都好靚, 好多變化. 
佢地d design又好新款, 自己想做什麼backdrop同佢地傾就可以了,
要用什麼料做也可以
good
. 加上他們也有做過都會海逸. 
我要既backdrop係要起架的, 因為係闊點的, 同埋上樑唔做高係會睇唔到個backdrop. 
呢張相係加高了.
  我諗我都會咁樣做自己既backdrop呢. 
清雅點嗎. 見佢地好似做得不錯呵. 就係咁樣book了啦
條樓梯我也會用花加毛毛.
好期待呢~~~~

0 意見:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...